kağıtta tavuk tavada nasıl yapılır


Kağıtta tavuk, teflon tavada nasıl yapılır? Tavada tek porsiyonluk tavuk yemekleri çok lezzetli olur. Fırın kağıtına sarılmış et, kendi suyunun buharı ile pişeceği için yumuşacık olur. Kağıtta tavuk budu veya göğsü 150-200-300 gr. ağırlıkta tek porsiyon olarak hazırlanır. Bu miktardaki tavuk eti 15-20 dakikada gayet güzel pişer. Kağıtta tavuk pişirmenin tek tarifi yoktur. İstediğiniz tavuk etini alır dilimler veya kuşbaşı doğrarsınız. Üzerine istediğiniz baharatı veya sebzeyi koyar tavada pişirebilirsiniz.

tavuk göğsü baharatlanmış

ve pişmiş servise hazır

Kapaklı teflon tavada yarım tavuk göğsünü nasıl yaptım: Tavuk gösünü resimdeki gibi, yatay dilimledim. Üzerine 1 çorba kaşığı zeytinyağı gezdirdim. Yeter miktarda karabiber, pul biber, kekik, tuz serptim ve fırın kağıtı ile sardım. Teflon tavayı iyice ısıttım ve içine hazırladığım tavuk göğsünü kağıtlı olarak koydum. Tavanın kapağını kapatım ve ocağı tamamen kıstım. Tavuk göğsü kısık ateşte 15 dakikada pişti. Eti çıkardım, ekmek arası yaptım, üzerine domates, soğan ve maydanoz koydum.

Bu blogdaki popüler yayınlar

tavuk but bölümleri

düdüklüde tavuk baget haşlama

tavuk pirzola tavuğun neresi

patatesli tavuk kanat yemeği