baharatlı tavuk baget


Baharatlı tavuk baget  tarifi: Tencerede baharatlı tavuk baget yemeği, sulu ya da susuz olarak pişirilebilir. Satıcısından aldığınız tavuk baget, üretici firma tarafından su ile soğutulmuşsa; bagetle yapacağınız tencere yemeklerini hiç su kullanmadan pişirebilirsiniz. Tavuk baget, üretici firma tarfından hava ile soğutulup ambalajlanmışsa; baget yemeklerinde en az bir çay bardağı, ya da bir su bardağı su kullanılmalıdır. Paketli alınan tavuk ürünleri üzerinde, su veya hava ile soğutulmuştur notunu okuyarak yemeğinizin su miktarını ayarlayabilirsiniz. Bu tarifte, Keskinoğlu Tavuk Ürünleri firmasına ait hava ile soğutulmuş tavuk bagetlerini kullandım.

Tencerede Baharatlı Tavuk Baget Yemeği
tavuk baget
karabiber
kekik
kırmızı toz biber
kimyon
tuz
su

Bir paket 700 gr. ağırlığındaki beş adet tavuk bageti yıkadım ve süzdüm. Ardından bir kase içine birer çay kaşığı dolusu karabiber, kekik, kırmızı toz biber, kimyon ve tuz koydum karıştırdım. Karıştırdığım bu baharatları bagetlerin üzerine serptim. Tenceremin içine bir su bardağı su koydum, bagetleri dizdim ve kapağını kapattım. Tencereyi ocağımın küçük gözü üzerine koydum ve ocağı iycene kıstım ve başladım beklemeye. 50 dakika bitiminde bagetleri kontrol ettim ve ocağımı söndürdüm. Öncesinden demlenmeye bıraktığım domatesli pirinç pilavı eşliğinde; bagetleri tek tek, saya saya, yedim ha yedim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

tavuk but bölümleri

düdüklüde tavuk baget haşlama

tavuk pirzola tavuğun neresi

patatesli tavuk kanat yemeği