tencerede tavuk kanat kebabı


Tencerede tavuk kanat kebabı tarifi: Sizlere yapımı çok basit ve oldukça pratik bir yemek olan tavuk kanadı kebabı tarifini vereceğim. Bu yemeği ilk defa tadanlardan (demek ki biz kanat yemiyormuşuz) sözünü hep duymuşumdur. Diyebilirimki tavuk kanadı ile yapılan yemekler arasında tencerede kanat kebabı bence birinci sıradadır. Yemeğin yapımında nerdeyse hiç zahmet yoktur. Kanadı yıkayıp sevdiğiniz baharatlarla karıştırdıktan sonra tencereye koyuyor ve ağır ateşte kendi suyu ile pişiriyorsunuz. Pişen kanadın lezzetine doyamazsız, o kadar lezzetli oluyor. Kanat kebabı istenirse herhangi bir tavuk sosu kullanılarakta yapılabilir. Ve hatta, arzu edilirse yemek piştikten sonra fırında hafif kızartılabilir de. Sizlere tavsiyem bu yemeği mutlaka denemelisiniz. Bu iş için yarım kilo kanat kullanarak susuz tavuk kanadını pişirin, tadına bakın ve görüşlerinizi bloguma mesaj bırakarak bildirin.

Tavuk Kanat Kebabı
istediğiniz miktarda tavuk kanadı
karabiber
pul biber
tuz
tencere

Marketten bir paket tavuk kanadı aldım, yıkadım ve güzelce suyunu süzdüm. Ardından kanatları tencerenin içerisine koydum. Üzerine bir çay kaşığı dolusu karabiber, bir çay kaşığı dolusu pul biber ve bir tatlı kaşığı dolusu tuz serptim. Kanatları güzelcene karıştırdıktan sonra, tencerenin tabanına düzgün şekilde yerleştirdim. Ocağı yaktım, tencereyi ocağın küçük gözü üzerine koydum ve kapağını kapattım. Ardından ocağı iyicene kıstım ve başladım beklemeye. Tam 50 dakika bitiminde ocağı söndürdüm. Daha önceden baldo pirinçten yaptığım şehriyeli pirinç pilavı ile birlikte, mailece oturdum kanat kebabını güle oynaya afiyetle yedim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

tavuk but bölümleri

düdüklüde tavuk baget haşlama

tavuk pirzola tavuğun neresi

patatesli tavuk kanat yemeği