fırında soslu kanat kızartması


Fırında soslu kanat kızartması tarifi: Biz aşçılar işimiz icabı işyerlerimzde endüstriyel fırın kullanırız. Buna görede yaptığımız fırın yemeklerinin hacmi büyüktür. Evde kullanılan fırınlar için hazırladığım fırında yoğurt soslu kanat kızartma tarifimi sizlerle paylaşacağım. Bazen çocuklar evde kanat yapmamı istediklerinde bu tarifimi kullanırım. Sonucu oldukca başarılı bu tarifimi kullanırsanız memnun kalacağınızı peşinen söyleyebilirim. Ailedeki kişi sayınıza göre istediğiniz miktarda kanadı bu tarifi kullanarak yapabilirsiniz. Kanat sosunu yoğurt, süt ve baharatlarla hazırladım. Müthiş lezzeti tatmak için, mutlaka tarifi denemelisiniz.

Fırında Yoğurt Soslu Kanat Kızartması
istediğiniz miktarda kanat
yoğurt
süt
domates ve biber salçası
toz biber
karabiber
tuz

Resimdeki kanat kızartmasını yapmak için, kasaptan 1 kilo kanat aldım. Kanadı yıkadım, süzgece koydum ve suyunun süzülmesini bekledim. Bu sırada bir kap içerisine iki kaşık yoğurt, yarımşar kaşık domates ve biber salçası, birer tatlı kaşığı dolusu toz biber, karabiber, tuz koydum karıştırdıktan sonra üzerine azar azar süt ilave ederek sosu biraz incelttim. Ardından sosun içerisine kanatları koydum karıştırdım. Sosu dolaba kaldırdım, fırını 200 dereceye ayarlayıp yaktım. Fırın tepsimin içine yağlı kağıt serdim. Fırın ısındıktan sonra kanatları tepsiye yaydım, üzerini alüminyum folyo ile kapattım. Tepsiyi fırına sürüdüm ve kanatları 50 dakika kızarttım. Sonucu ise, resimdeki halidir.

Bu blogdaki popüler yayınlar

tavuk but bölümleri

düdüklüde tavuk baget haşlama

tavuk pirzola tavuğun neresi

patatesli tavuk kanat yemeği