düdüklüde tavuk baget haşlama


Düdüklüde tavuk baget haşlama tarifi: Düdüklü tencerede tavuk bageti bazen yapılacak yemeğin özelliğinden dolayı, bazende bagetin haşlanmışını yemek için haşlarım. Bilirsiniz, düdüklü tencere yüksek basınç altında çalıştığından pişirdiği yemeklerin malzemelerinde şekil bozukluğu olur. Örneğin; bagetin derisini kaldırır, üzerindeki eti küçültür ve hatta eti parçalar bile. Bagetle ön haşlamalı yemek yapacaksam, daha çok tavuk bageti tencerede haşlarım ve sorun yaşamam. Resimdeki bagetleri klasik lastik contalı düdüklü tenceremde haşladım.

Düdüklüde Tavuk Baget Haşlama Malzemesi
tavuk baget
su
tuz

Düdüklüde Tavuk Bagetleri Nasıl Haşladım: Bir paket içerisinde 7 tane tavuk baget bulunan 1 kilo ağırlığındaki bagetleri yıkadım ve süzdüm. Düdüklü tencerenin içerisine bagetleri, üzerini kapatacak miktarda soğuk su ve 1 yemek kaşığı tuz ilave ettim. Düdüklüyü kapattıktan sonra, ocağın büyük gözü üzerine koydum. Ocağı yaktım ve gaz ayar düğmesini yarım alev ayarına getirdim. Düdüklünün ilk düdük sesinden sonra, saatıma baktım ve 12 dakika süre bitiminde ocağı söndürdüm. Düdüklüyü musluk altında soğuttum ve kapağını açtım. Böylelikle, üstte görünen resimdeki bagetleri haşlayıp sofraya koydum.

Bu blogdaki popüler yayınlar

tavuk but bölümleri

tavuk pirzola tavuğun neresi

patatesli tavuk kanat yemeği